Az elmúlt évek tendenciája kezdi megbosszulni magát, a ritmusjátékok piacán korábban szárnyaltak a bevételek, 2009 azonban komoly visszaesést mutatott, így új stratégiát vezet be az Activision.
Az Activision-Blizzard vezére, Bobby Kotick tegnap bejelentette, az idei esztendőben drasztikus változáson fog átmenni a ritmusjátékok piaca, így ehhez alkalmazkodva ők is új stratégiát vezetnek be. A tavalyi esztendőt jellemző hihetetlen dömping után idén mindössze két ilyen témájú játék, az új Guitar Hero és a DJ Hero 2 fog csak megjelenni. Az ok egyszerű: Tavaly elérte csúcspontját a zsáner évek óta csökkenő népszerűsége.
Apró érdekesség, hogy az értékesített szoftverek mennyiségének csökkenése mellett a különböző bundle csomagokat is kevesebben veszik, így a legtöbben már csak magukat a szoftvereket vásárolják, a különböző kiegészítőket is tartalmazó pakkok a polcon maradtak.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…