Activision – Idén csak két ritmusjáték
Az elmúlt évek tendenciája kezdi megbosszulni magát, a ritmusjátékok piacán korábban szárnyaltak a bevételek, 2009 azonban komoly visszaesést mutatott, így új stratégiát vezet be az Activision.
Az Activision-Blizzard vezére, Bobby Kotick tegnap bejelentette, az idei esztendőben drasztikus változáson fog átmenni a ritmusjátékok piaca, így ehhez alkalmazkodva ők is új stratégiát vezetnek be. A tavalyi esztendőt jellemző hihetetlen dömping után idén mindössze két ilyen témájú játék, az új Guitar Hero és a DJ Hero 2 fog csak megjelenni. Az ok egyszerű: Tavaly elérte csúcspontját a zsáner évek óta csökkenő népszerűsége.
Apró érdekesség, hogy az értékesített szoftverek mennyiségének csökkenése mellett a különböző bundle csomagokat is kevesebben veszik, így a legtöbben már csak magukat a szoftvereket vásárolják, a különböző kiegészítőket is tartalmazó pakkok a polcon maradtak.