Megérkezett a R.U.S.E. hogyan készült sorozat fejlesztői naplójának második felvonása, melyben Jeff Spock, a sztorimód forgatókönyvírója mesél.
A múltkori videóban Mathieu Girard producer mesélt a fejlesztés nehézségeiről, az érintőképernyős irányításról és persze arról, hogyan lehet jól megtévesztéssel, félrevezetéssel győzelemre vezetni csapatodat. Ma azonban először hallhatunk érdemi infókat a játék egyjátékos módjáról, illetve annak történetéről, ugyanis a játék forgatókönyvírója, Jeff Spock mesél a sztorielemekről és a főbb karakterekről.
Az AI Limit egy anime stílusú Soulslike mely a stamina rendszer kidobásával egy sokkal agresszívabb…
Ha szereted a szimulátorjátékokat és vonzanak a felújítási projektek, akkor a Sports: Renovations pontosan neked…
Engedd, hogy elragadjon egy varázslatos fantáziavilág, ahol a hagyományos asztali játékok öröksége ötvöződik a modern…
Körökre osztott kalóz játék természetfeletti erőkkel. Állj bosszút és hódítsd meg a tengereket!
Fedezd fel a Confronted sötét, elhagyatott kastélyának misztikus titkait, ahol minden lépés egy új rejtélyhez…