Megérkezett a R.U.S.E. hogyan készült sorozat fejlesztői naplójának második felvonása, melyben Jeff Spock, a sztorimód forgatókönyvírója mesél.
A múltkori videóban Mathieu Girard producer mesélt a fejlesztés nehézségeiről, az érintőképernyős irányításról és persze arról, hogyan lehet jól megtévesztéssel, félrevezetéssel győzelemre vezetni csapatodat. Ma azonban először hallhatunk érdemi infókat a játék egyjátékos módjáról, illetve annak történetéről, ugyanis a játék forgatókönyvírója, Jeff Spock mesél a sztorielemekről és a főbb karakterekről.
Az Abyssus egy vízalatti roguelite FPS kaland lesz, melyben nemsokára a tenger mélyére merülhetünk kincsek…
DC Studios és a Warner Bros. Television által készített a Peacemaker – Békeharcos augusztus 21-én…
Lesz Kék Pelikan, Csongor és Tünde, Hófehér és rengeteg más animációs alkotás. A hatnapos összművészeti…
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…