Megérkezett a R.U.S.E. hogyan készült sorozat fejlesztői naplójának második felvonása, melyben Jeff Spock, a sztorimód forgatókönyvírója mesél.
A múltkori videóban Mathieu Girard producer mesélt a fejlesztés nehézségeiről, az érintőképernyős irányításról és persze arról, hogyan lehet jól megtévesztéssel, félrevezetéssel győzelemre vezetni csapatodat. Ma azonban először hallhatunk érdemi infókat a játék egyjátékos módjáról, illetve annak történetéről, ugyanis a játék forgatókönyvírója, Jeff Spock mesél a sztorielemekről és a főbb karakterekről.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…