A kaliforniai kiadó kora hajnalban tartotta a harmadik negyedéves üzleti beszámolóját, ahol a sok-sok új bejelentés, dátumok leleplezése mellett a jövő évi, általános tervekről is szó esett.
John Schappert és Eric Brown is úgy nyilatkozott a konferencia után, hogy a jövőben folytatni kívánják a nemrég rendszeresített, "minden játékhoz DLC-t" elvet, ugyanis a felmérések azt mutatják, hogy a játékosok még mindig vevők a különböző extra tartalmakkal, és közel 70%-uk rendszeresen vásárol letölthető pakkokat. A tavaly megjelent Dragon Age: Origins megjelenése utáni első héten például több mint egymillió dollárt tett zsebre a kiadó és a BioWare, és mindezt csak a DLC-kből.
Ezzel egyidőben az EA a terjesztést is más irányba tolja el, így nagyobb hangsúlyt kapnak a digitiális disztribúciók. Ha ezt számokban akarjuk mérni, akkor a következő évben 33 százalékkal kevesebb Electronic Arts logóval rendelkező játék kerül a boltokba. Ez összesen 36%-os csökkenést jelent, tavaly ugyanis ugyanez a szám 54 százalék volt.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…