A kaliforniai kiadó kora hajnalban tartotta a harmadik negyedéves üzleti beszámolóját, ahol a sok-sok új bejelentés, dátumok leleplezése mellett a jövő évi, általános tervekről is szó esett.
John Schappert és Eric Brown is úgy nyilatkozott a konferencia után, hogy a jövőben folytatni kívánják a nemrég rendszeresített, "minden játékhoz DLC-t" elvet, ugyanis a felmérések azt mutatják, hogy a játékosok még mindig vevők a különböző extra tartalmakkal, és közel 70%-uk rendszeresen vásárol letölthető pakkokat. A tavaly megjelent Dragon Age: Origins megjelenése utáni első héten például több mint egymillió dollárt tett zsebre a kiadó és a BioWare, és mindezt csak a DLC-kből.
Ezzel egyidőben az EA a terjesztést is más irányba tolja el, így nagyobb hangsúlyt kapnak a digitiális disztribúciók. Ha ezt számokban akarjuk mérni, akkor a következő évben 33 százalékkal kevesebb Electronic Arts logóval rendelkező játék kerül a boltokba. Ez összesen 36%-os csökkenést jelent, tavaly ugyanis ugyanez a szám 54 százalék volt.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…