A hamarosan megjelenő aktuális Game Informer magazinban egy tíz oldalas előzetes formájában mutatkozik be a Team Bondi és a Rockstar közös produkciója, a L.A. Noire, ami az első konkrétumokkal jelentkezik ma.
Több mint három évvel ezelőtt mutatkozott be először a Team Bondi csapatának első komolyabb munkája, a L.A. Noire, ami a ’40-es évek végén és az ’50-es évek elején játszódó, noir stílusú nyomozós játéknak ígérkezik. A fejlesztés kezdetén PlayStation 3 exkluzívnak indult a játék, a napokban azonban kiderült, hogy a Sony elveszítette a címre vonatkozó exkluzivitását, így biztosan elkészül a játék X360-ra is.
A játék főhőse a második világháború borzalmait elfelejteni próbáló Cole Phelps nyomozó lesz, aki pályája kezdetén még a közlekedési osztályon dolgozott, mint közlekedési rendőr, majd a ranglétra megmászásával már betörésekkel és gyilkoságokkal is foglalkozik. A történet 1947-ben, Los Angeles-ben játszódik és az utcák megtisztítása mellett komoly fejtörést okoznak majd társaink is, hiszen a korrupció virgákorát éli, ráadásul a belső ellenőrök is állandóan a nyakunkon lógnak. A L.A. Noire stílusi behatorlását tekintve kezdetben mindenki egy negyvenes évekbeli Grand Theft Auto utángondolást várt, a GI információi szerint azonban nem erről lesz szó.
Detektívként ugyanis az ügyek megoldásán lesz a hangsúly, így a nyomozások, a kérdezgetések és kihallgatások kapnak hangsúlyos szerepet. A bűntények helyszínére kiérve bizonyítékokat kell begyűjtenünk, nyomok után kell kutatnunk, a játék pedig ezen a téren semmiféle segítséget nem nyújt számunkra, így a lehető legalaposabban és legkörültekintőbben kell körbejárnunk a helyszíneket. Minden egyes nyom és bizonyíték vagy információ kis noteszunkba kerül bejegyzésre, a bűntény rekonstruálása az itt összegyűjtött adatokból történik.
Az L.A. Noire másik nagy játékeleme a kihallgatás lesz, amit a Team Bondi egy egészen új technológiára alapozva alkotott meg. A készítők ugyanis egy forradalmi motion-capture eljárást dolgoztak ki, ami részletesen rögzíti az arcmimikát és az érzelmeket. A színészekkel rögzített jeleneteknek és az új technológiának köszönhetően ugyanis a kihallgatások során a célszemély reakcióiból kell megállapítanunk, hogy mikor mond igazad, mikor hazudik, esetleg mikor kell kicsit keményebben fellépni ellene és nyomást gyakorolni rá, hogy kiköpje az információt. A rendszer szöveges megoldása a Mass Effect megoldását idézi, annyi különbséggel, hogy a korábban már megszerzett nyomokat, bizonyítékokat itt felhasználhatjuk a kihallgatások alatt.
Frissítve: 2010.02.09. 21:53:07
Az első konkrétumok mai bejelentése után a Rockstar a játék megjelenésével kapcsolatban is lépéseket eszközölt, a kiadói teendőkért felelős gárda Twitter oldalán ugyanis hivatalosan is megerősítették, hogy idén ősszel fog megjelenni a L.A. Noire. Pontosított dátumot csak később kapunk.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…