Claire Backhouse, a Studio Santa Monica termékmenedzser a CVG-nek adott interjúban mesélt a márciusban érkező God of War 3 technikai hátteréről, így az is kiderült, csak a PlayStation 3 képes elfuttatni a játékot.
Decembber elején jelentettük, hogy teljesen elkészült a God of War harmadik része, így minden akadály elhárult Kratos végső kalandjának márciusi megjelenése elől. Claire Backhouse, a Studio Santa Monica termékmenedzser a CVG-nek adott interjúban így nem is a játékról, hanem inkább annak technikai hátteréről és PlayStation 3 exkluzivitásának okairól mesélt.
A beszélgetés során kiderült, a fejlesztők minden erejükkel azon voltak a játék hegesztése során, hogy maximálisan kiaknázzák a PlayStation 3 képességeit, így ez a játék minden területén, elsősorban a vizualitásban nyilvánul majd meg. Mindez azt is jelenti, hogy rengeteg olyan ficsőrt tartalmaz majd a játék, amit csak a PS3 képes erővarázsolni, így ez a legfőbb oka, hogy platformexkluzív lett a God of War 3.
Ilyen például a High Dynamic Range Lighting (HDRL) technológia, melynek lényege, hogy ha a kamera Kratos szemszögéből követi az eseményeket, akkor a kamera az emberi retina működését szimulálja, azaz ha egy sötét helyről hirtelen világos környezetbe csöppenünk, akkor szép lassan alkalmazkodik a kamera képe a körülményekhez.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!