A R.U.S.E. legújabb fejlesztői kommentárjában Mathieu Girard producer mesél a fejlesztés nehézségeiről, az érintőképernyős irányításról és persze arról, hogyan lehet jól megtévesztéssel, félrevezetéssel győzelemre vezetni csapatodat.
Eredetileg a következő hónapban kellene megérkezni a UbiSoft új szemszögből megközelített stratégiai játékának, a R.U.S.E.-nak, azonban a francia kiadó az év elején tartott pénzügyi konferenciáján bejelentette, hogy elhalasztják a premiert, így a nálunk is bétatesztelt produkció 2011-es pénzügyi évben fog csak megjelenni, ami azt jelenti, hogy valamikor 2010 áprilisa és 2011 márciusa között.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…