A R.U.S.E. legújabb fejlesztői kommentárjában Mathieu Girard producer mesél a fejlesztés nehézségeiről, az érintőképernyős irányításról és persze arról, hogyan lehet jól megtévesztéssel, félrevezetéssel győzelemre vezetni csapatodat.
Eredetileg a következő hónapban kellene megérkezni a UbiSoft új szemszögből megközelített stratégiai játékának, a R.U.S.E.-nak, azonban a francia kiadó az év elején tartott pénzügyi konferenciáján bejelentette, hogy elhalasztják a premiert, így a nálunk is bétatesztelt produkció 2011-es pénzügyi évben fog csak megjelenni, ami azt jelenti, hogy valamikor 2010 áprilisa és 2011 márciusa között.
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…
Szabadság és felfedezés, kezünkben a sors és a túlélés.
Te mit tennél meg a munkahelyed megtartásáért?
A Phantom Brave: The Lost Hero a 2004-es Phantom Brave folytatása, és bár a sorozat…