Két és fél hét múlva érkezik a 2K Games sikerjátékának, a BioShocknak a folytatása, a kiadó azonban ma bejelentette, hogy az első ízben többjátékos móddal is felvértezett produkció nem kap LAN támogatást és dedikált szervereket se.
A BioShock első részével ellentétben a két és fél hét múlva megjelenő folytatás, melyben Big Daddy-t alakítjuk majd már tartalmazni fog többjátékos módot is, bár némi hiányoságokkal fog kezdetben futni ez az opció. A 2K Games ugyanis a játék hivatalos oldalán jelentette be, hogy nem kap LAN támogatást a folytatás és dedikált szervereket se futtathatunk majd. Az indoklás szerint időhiány miatt marad ki a két lehetőség, hiszen az első részben egyetlen sornyi multiplayer módra vonatkozó kódsor se volt, így mindent a nulláról kellett felépítenie a csapatnak, így csak a legfontosabb dolgokra koncentráltak. A BioShock második epizódja február 9-én landol a boltok polcain, mégpedig PC-re, X360-ra és PS3-ra.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…