Két és fél hét múlva érkezik a 2K Games sikerjátékának, a BioShocknak a folytatása, a kiadó azonban ma bejelentette, hogy az első ízben többjátékos móddal is felvértezett produkció nem kap LAN támogatást és dedikált szervereket se.
A BioShock első részével ellentétben a két és fél hét múlva megjelenő folytatás, melyben Big Daddy-t alakítjuk majd már tartalmazni fog többjátékos módot is, bár némi hiányoságokkal fog kezdetben futni ez az opció. A 2K Games ugyanis a játék hivatalos oldalán jelentette be, hogy nem kap LAN támogatást a folytatás és dedikált szervereket se futtathatunk majd. Az indoklás szerint időhiány miatt marad ki a két lehetőség, hiszen az első részben egyetlen sornyi multiplayer módra vonatkozó kódsor se volt, így mindent a nulláról kellett felépítenie a csapatnak, így csak a legfontosabb dolgokra koncentráltak. A BioShock második epizódja február 9-én landol a boltok polcain, mégpedig PC-re, X360-ra és PS3-ra.
DC Studios és a Warner Bros. Television által készített a Peacemaker – Békeharcos augusztus 21-én…
Lesz Kék Pelikan, Csongor és Tünde, Hófehér és rengeteg más animációs alkotás. A hatnapos összművészeti…
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…