A Bungie illetékesei az EDGE magazinnak adtak interjút, és Joseph Tung, a shooter producere elárulta, az ősszel érkező új Halo nem egy folytatás, ez nem a Halo negyedik része lesz.
Tegnap jelentettük, hogy a tavalyi E3-on leleplezett új Halo játék, a Reach már 70%-ban kész, a készítők nagyon jól haladnak a munkálatokkal. A Bungie illetékesei közül a sorozat producere ma azt a tévhitet is tisztázta, hogy az új rész történetileg a sorozat negyedik darabja lesz. Joseph Tung az EDGE magazinnak adott interjúban ugyanis leszögezte, a Halo: Reach nem egy negyedik rész, még csak nem is egy új trilógia kezdete, hanem egy teljesen különálló játék, amivel a készítők szeretnék megkoronázni több mint egy évtizedes Halo pályafutásukat.
Apró adalék, hogy a múltkori bélyegméretű képek után ma befutott több mint két tucat állókép, melyek vegyesen mutatnak helyszíni fotókat, akciójelenetek, karaktereket, ellenfeleket és látványterveket. A Halo: Reach idén ősszel mutatkozik be, kizárólag X360-ra, a képeket pedig a szokásos helyen tudjátok meglesni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…