Marcus Lehto, a Bungie kreatív igazgatója az EDGE magazinnak adott interjút, melyben rengeteg érdekességet árult el a tavalyi E3-on bemutatkozó Halo: Reach-ről.
Lehto az interjúban elárulta, a Bungie jelenleg 70%-át készítette el a játéknak, amit a kreatív igazgató a Titanikhoz hasonlított – mármint a méreteket illetően. Az úriember azt is elárulta, hogy hatalmas csataterekre, kampány során nagy meglepetésekre számíthatunk. Visszatér a Mongoose, de rengeteg új jármű is helyet kap a játékban, amiben a Halo 3: ODST-ben használt éjjellátó megoldást alkalmazzák majd. A Halo: Reach idén ősszel fog megjelenni, kizárólag X360-ra.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!