Marcus Lehto, a Bungie kreatív igazgatója az EDGE magazinnak adott interjút, melyben rengeteg érdekességet árult el a tavalyi E3-on bemutatkozó Halo: Reach-ről.
Lehto az interjúban elárulta, a Bungie jelenleg 70%-át készítette el a játéknak, amit a kreatív igazgató a Titanikhoz hasonlított – mármint a méreteket illetően. Az úriember azt is elárulta, hogy hatalmas csataterekre, kampány során nagy meglepetésekre számíthatunk. Visszatér a Mongoose, de rengeteg új jármű is helyet kap a játékban, amiben a Halo 3: ODST-ben használt éjjellátó megoldást alkalmazzák majd. A Halo: Reach idén ősszel fog megjelenni, kizárólag X360-ra.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…