A Bioshock 2 nem állt készen az eredetileg tervezett tavaly novemberi kilövésre, így azt február elejére tolták át, ami kiváló döntésnek bizonyult a csapat egyik oszlopos tagja, Kent Hudson szerint.
A 2K Marin system dizájnere, Kent Hudson úgy érzi, hogy bár dollármilliókba került a Bioshock 2 munkálatainak folytatása, mindenképp megérte a bele fektetett plusz energiát és anyagi javakat, ugyanis a tervezett novemberi premierre nem volt kész a produkció. Kent Hudson örömét fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy a 2K tiszteletben tartotta nézőpontjukat és adott még nekik néhány hónap extra fejlesztési időt, mialatt a játék a szóban forgó dizájner bevallása szerint sokkal jobb lett. A játékon ezen idő alatt sok-sok ponton volt alkalmuk módosítani a fejlesztőknek, így ha végül mnden igaz, valóban egy jóval korrektebb folytatást vehetünk kézhez február elején, mintha kiadták volna azt még tavaly ősszel. Nem kell sokat várni, hogy kiderüljön, mire vártuk hosszú hónapokig.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…