A Bioshock 2 nem állt készen az eredetileg tervezett tavaly novemberi kilövésre, így azt február elejére tolták át, ami kiváló döntésnek bizonyult a csapat egyik oszlopos tagja, Kent Hudson szerint.
A 2K Marin system dizájnere, Kent Hudson úgy érzi, hogy bár dollármilliókba került a Bioshock 2 munkálatainak folytatása, mindenképp megérte a bele fektetett plusz energiát és anyagi javakat, ugyanis a tervezett novemberi premierre nem volt kész a produkció. Kent Hudson örömét fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy a 2K tiszteletben tartotta nézőpontjukat és adott még nekik néhány hónap extra fejlesztési időt, mialatt a játék a szóban forgó dizájner bevallása szerint sokkal jobb lett. A játékon ezen idő alatt sok-sok ponton volt alkalmuk módosítani a fejlesztőknek, így ha végül mnden igaz, valóban egy jóval korrektebb folytatást vehetünk kézhez február elején, mintha kiadták volna azt még tavaly ősszel. Nem kell sokat várni, hogy kiderüljön, mire vártuk hosszú hónapokig.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…