Manapság már nem olcsó videojáték szoftvereket készíteni, dollár tízmilliók foroghatnak egy-egy multiplatform projekt esetében kockán, számol be minderről az M2 Research újabb tanulmánya.
Az M2 Research csapata újból előkotorta a fiókból a zsebszámológépeket és vad kalkulációkba kezdtek, ezúttal arra voltak kíváncsiak, hogy vajon mennyibe is kerül megalkotni napjainkban egy multiplatform videojátékot. Nos, a végeredmény önmagáért beszél, tizennyolcmillió dollár alatt aligha lehet kijönni a ráfordított pénzekből, de ez akár huszonnyolcmillióra is rúghat általában. Ekkor még persze nem egy tripla A kategóriás szuperprodukcióról beszélünk, ugyanis azok fejlesztési költsége meghaladhatja a negyvenmillió zöldhasút. Nyilván vannak extrém befektetések is, olyan címek, amelyek rengeteg ember bevonásával készülnek hosszú évekig, esetünkben a Gran Turismo 5 a kalkulációk szerint akár hatvanmillióba is kerülhet a Polyphony Digital-nak, de a Modern Warfare 2 sem piskóta, nagyjából ötvenmilliós ráfordításról számol be az M2 Research. Egy szingli platformos alkotást hozzávetőlegesen tízmillióból lehet napjainkban életre hívni, áll továbbá az M2 Research tanulmányában. Óriási összegek, hatalmas bukási lehetőségekkel.
Az Obenseuer egy "Urban Survival" sandbox játék, ahol a feladatunk a függőségeinkkel való végtelen küzdelem…
A Portal Fantasy egy látványos pixel-játék, melyben szörnyeket gyűjtve, és rejtvényeket megoldva kalandozhatunk.
Az unyielder egy singleplayer Boss-rush FPS játék, melynek legnagyobb erőssége a mozgási rendszere.
Kegyes nyitánnyal kezdett a nagysikerű sorozat második évada, mely az egyik legvitatottabb videójáték második részét…
A World of Tanks 15. évfordulójának alkalmából egyéb különleges események és játékbeli tartalmak mellett a…