Bár több platformon is több, új, dobozos játékot vásároltak tavaly a britek a 2008-as adatokhoz képest, összességében mégis visszaesés volt elkönyvelhető, ráadásul közel húsz százaléknyi.
A Chart-Track legfrissebb adatai szerint az Egyesült Királyságban tavaly tizennyolc százalékkal kevesebb, új, dobozos játékot vásároltak a felhasználók, mint egy évvel korábban, azaz, 2008-ban. A két fejlődőképes platform a PlayStation 3 és az Xbox 360 volt, ezen masinákkal kompatibilis szoftverekből többet pakoltak kosarakba 2009-ben, mint azt megelőzően. A Sony gépezetén 14%-os növekedés volt tapasztalható, így tavaly 11.9 millió játékot értékesítettek rá (£342 millió), míg az Xbox 360 esetében ez a szám 9%, ami 16.2 millió eladott játékszoftvert takar (£459 millió). A Nintendo Wii-re vásárolt játékok azonban már visszaesést pordukáltak, tízszázaléknyit (18.1 millió eladott példány), a DS-nél pedig kemény 24%-os hanyatlást jegyeztek (14.6 millió eladott szoftver). A PlayStation Portable sem dicsekedhet növekedéssel, a dobozos játékok eladásai ezen a platformon 32%-kal csökkentek a briteknél, amely darabszámban mérve 2.8 millió eladott UMD-t jelent a gyakorlatban (£44 millió). Összességében a teljes játékszoftver piac hanyatlása 2009-ben 12%-os volt.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!