Tim Jones, a Rebellion vezető dizájnere az IncGamers-nek adott interjúban nyilvánította ki köszönetét a PC-s közösségnek, kiknek visszajelzései és támogatása sokat segített a fejlesztés alatt.
Jones elárulta, az Aliens vs. Predator fejlesztésének kezdete óta figyelték a PC-s közösség visszajelzéseit, ötleteit, folyamatosan monitorozták a rajongói oldalakat, a fórumokat és az olvasottak alapján rengeteg ihletett ültettek át a februárban megjelenő játékba, ezért hatalmas köszönettel tartozik a Rebellion a rajongóknak, akiknek visszajelzései folyamatosan jobb teljesítményre ösztönözték a fejlesztőket.
A stúdió és a játék vezető dizájnere igyekezett megjegyezni, ugyanolyan műgonddal és odafigyeléssel készítik a PC-s verziót, mint a konzolos kiadványokat és nem szeretnék azt a hibát elkövetni, amit manapság a legtöbb csapat, miszerint másodrangú félként kezelik a PC-s közösséget. Már csak azért sem érdemelné meg a PC-s tábor, mert komoly múlttal rendelkezik a sorozat ezen a platformon.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…