A napokban a BioWare-től Casey Hudson nyilatkozott a Videogamernek, aki első alkalommal mesélt a január végén megjelenő Mass Effect 2 mellékküldetéseiről.
A Mass Effect mellékmisszióinak legfőbb problémája a változatosság hiánya volt. Hudson szerint a folytatásban ezt egy az egyben sikerült kiszűrni, így minden egyes rejtett bolygón való kutakodás újabb és újabb, teljesen egyedi kihívásokat rejt majd, olyanokat, amik a játékban máshol nem lesznek fellelhetőek. Megváltozik az erőforrások utáni kutakodás is, ugyanis ezúttal nem kell már mindig leszállnunk a bolygók felszínére, hanem egy minijáték keretén belül bányászhatunk. A dolog lényege, hogy a bolygót forgatva a kontroller rezgését és az anomáliák hangjait figyelve történik majd a nyersanyag gyűjtés.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!