A napokban a BioWare-től Casey Hudson nyilatkozott a Videogamernek, aki első alkalommal mesélt a január végén megjelenő Mass Effect 2 mellékküldetéseiről.
A Mass Effect mellékmisszióinak legfőbb problémája a változatosság hiánya volt. Hudson szerint a folytatásban ezt egy az egyben sikerült kiszűrni, így minden egyes rejtett bolygón való kutakodás újabb és újabb, teljesen egyedi kihívásokat rejt majd, olyanokat, amik a játékban máshol nem lesznek fellelhetőek. Megváltozik az erőforrások utáni kutakodás is, ugyanis ezúttal nem kell már mindig leszállnunk a bolygók felszínére, hanem egy minijáték keretén belül bányászhatunk. A dolog lényege, hogy a bolygót forgatva a kontroller rezgését és az anomáliák hangjait figyelve történik majd a nyersanyag gyűjtés.
Megjelent a nagysikerű játék PC-s verziója, mely a Remastered kiadás tartalmaival felvértezve támadja az érkező…
A főníciai séma egy sötét hangvételű kémthriller, amely egy családi vállalkozás és egy apa-lánya kapcsolat…
A Steel Seed egy indie stúdió kalandja ahogy nagyobb vizekre evez, aminek az eredménye egy…
Kincsek, kalózok, kalandok, kampósok.