A napokban a BioWare-től Casey Hudson nyilatkozott a Videogamernek, aki első alkalommal mesélt a január végén megjelenő Mass Effect 2 mellékküldetéseiről.
A Mass Effect mellékmisszióinak legfőbb problémája a változatosság hiánya volt. Hudson szerint a folytatásban ezt egy az egyben sikerült kiszűrni, így minden egyes rejtett bolygón való kutakodás újabb és újabb, teljesen egyedi kihívásokat rejt majd, olyanokat, amik a játékban máshol nem lesznek fellelhetőek. Megváltozik az erőforrások utáni kutakodás is, ugyanis ezúttal nem kell már mindig leszállnunk a bolygók felszínére, hanem egy minijáték keretén belül bányászhatunk. A dolog lényege, hogy a bolygót forgatva a kontroller rezgését és az anomáliák hangjait figyelve történik majd a nyersanyag gyűjtés.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…