A világ egyik legnépszerűbb és talán egyik legtermékenyebb fejlesztője, egyben kiadója, a Capcom úgy véli, hogy a jövőben átgondoltabban kellene kezelniük a külsős erőforrások bevonását.
Miután a Capcom képtelen megfelelő mennyiségű saját címet leszállítani, rendszeresen nyugati erőforrásokat von be a projektjeibe, lásd például a jelenleg is termelésben lévő Dead Rising folytatását, vagy éppen a nagyot hasaló Bionic Commando-t. A vállalat második számú embere, Haruhiro Tsujimoto úgy vélekedik, hogy a jövőben célszerű lenne átgondoltabban strukturálni a fejlesztéseket, azaz, az új címeket Japánban fejlesztené az anyavállalat, a jól bejáratott, erős rajongói táborral bíró franchise-ok folytatásait pedig készíthetnék a nyugati, nagyrészt külsős stúdiók. A Bionic Commando csúnyán elfüstölt, a Capcom-nak azonban bevallottan nagy szüksége van a nyugati csapatok bedolgozására, viszont a jövőben ha Haruhiro Tsujimoto-n múlik, a tengerentúlon nem eszkábálnak majd vadonatúj anyagokat, azokat hazai stúdiók készítenék és felügyelnék, hogy minél stabilabb alapot öntsenek ki a friss IP-k számára, amelyre majd a későbbiekben tehát magabiztosabban építkezhetnek már a nyugati fejlesztők is.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!