A világ egyik legnépszerűbb és talán egyik legtermékenyebb fejlesztője, egyben kiadója, a Capcom úgy véli, hogy a jövőben átgondoltabban kellene kezelniük a külsős erőforrások bevonását.
Miután a Capcom képtelen megfelelő mennyiségű saját címet leszállítani, rendszeresen nyugati erőforrásokat von be a projektjeibe, lásd például a jelenleg is termelésben lévő Dead Rising folytatását, vagy éppen a nagyot hasaló Bionic Commando-t. A vállalat második számú embere, Haruhiro Tsujimoto úgy vélekedik, hogy a jövőben célszerű lenne átgondoltabban strukturálni a fejlesztéseket, azaz, az új címeket Japánban fejlesztené az anyavállalat, a jól bejáratott, erős rajongói táborral bíró franchise-ok folytatásait pedig készíthetnék a nyugati, nagyrészt külsős stúdiók. A Bionic Commando csúnyán elfüstölt, a Capcom-nak azonban bevallottan nagy szüksége van a nyugati csapatok bedolgozására, viszont a jövőben ha Haruhiro Tsujimoto-n múlik, a tengerentúlon nem eszkábálnak majd vadonatúj anyagokat, azokat hazai stúdiók készítenék és felügyelnék, hogy minél stabilabb alapot öntsenek ki a friss IP-k számára, amelyre majd a későbbiekben tehát magabiztosabban építkezhetnek már a nyugati fejlesztők is.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…