Ismét mozgásban a Brink
A G4TV-n levetített első videóból kiderült, a játék méretes csúszás áldozata lett, így több mint fél évet késve, csak 2010 őszén debütál. Cserébe azonban megérkeztek az első vérbeli akciót prezentáló mozzanatok.
A hét elején számoltunk be a Bethesda és a Splash Damage közös fejleszésében készülő Brink első mozgóképes anyagáról, melyben a fejlesztőcsapat elnöke, Paul Wedgwood mutatta be a játék SMART technológiáját, amivel dinamikusabbá, simábbá lehet tenni a játékmenetet, ugyanis egyetlen gomb megnyomása után minden alapvető mozdulatot – ugrás, csúszás – elvégez a játék. A G4TV akkori adásában sajnos arra is fény derült, a játék fél éves késés után jelenik csak meg, a Splash Damage ugyanis tökéletes munkát szeretne kiadni a kezei közül, és véleményük szerint nem készülnének el időben. Kárpótlásul itt van két újabb kedvcsináló, amik már vérbeli akciót mutatnak.