Tölthető a Left 4 Dead 2 megjelenés előtt fellőtt próbaverziója, így vásárlás előtt bárki kipróbálhatja a játékot, de ha esetleg ez nem győz meg, akkor a frissen megkaparintott tévéreklám talán sikeresen befolyásol majd.
A hét elején számoltunk be róla, hogy a Valve igencsak grandiózus reklámkampányt indít a Left 4 Dead 2 megjelenése előtt, a csapat ugyanis összesen25 milliót fordít a játék promotálására. Ebből Európában durván 10 millió dollárt szeretnének reklámra fordítani, és főként az Egyesült Királyságban fogják agyonreklámozni az újabb zombivadászatot. Íme az első tévéreklám:
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…