Tölthető a Left 4 Dead 2 megjelenés előtt fellőtt próbaverziója, így vásárlás előtt bárki kipróbálhatja a játékot, de ha esetleg ez nem győz meg, akkor a frissen megkaparintott tévéreklám talán sikeresen befolyásol majd.
A hét elején számoltunk be róla, hogy a Valve igencsak grandiózus reklámkampányt indít a Left 4 Dead 2 megjelenése előtt, a csapat ugyanis összesen25 milliót fordít a játék promotálására. Ebből Európában durván 10 millió dollárt szeretnének reklámra fordítani, és főként az Egyesült Királyságban fogják agyonreklámozni az újabb zombivadászatot. Íme az első tévéreklám:
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…