Tölthető a Left 4 Dead 2 megjelenés előtt fellőtt próbaverziója, így vásárlás előtt bárki kipróbálhatja a játékot, de ha esetleg ez nem győz meg, akkor a frissen megkaparintott tévéreklám talán sikeresen befolyásol majd.
A hét elején számoltunk be róla, hogy a Valve igencsak grandiózus reklámkampányt indít a Left 4 Dead 2 megjelenése előtt, a csapat ugyanis összesen25 milliót fordít a játék promotálására. Ebből Európában durván 10 millió dollárt szeretnének reklámra fordítani, és főként az Egyesült Királyságban fogják agyonreklámozni az újabb zombivadászatot. Íme az első tévéreklám:
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…
Szabadság és felfedezés, kezünkben a sors és a túlélés.
Te mit tennél meg a munkahelyed megtartásáért?
A Phantom Brave: The Lost Hero a 2004-es Phantom Brave folytatása, és bár a sorozat…