Shigeru Miyamoto, a Zelda játékok atyja elárulta, a sorozat következő játéka MotionPlus támogatással érkezik, így mind a célzás, mind a kardozás sokkal élethűbb lesz.
A The Legend of Zelda hivatalos bejelentésére még mindig nem került sor, azonban a sorozat legendás dizájnere, Shigeru Miyamoto egy interjúban elárult pár apró részletet a fejlesztés alatt álló, kizárólag Nintendo Wii-re készülő játékról. Miyamoto a kérdezz-felelek során megerősítette, hogy az új rész támogatni fogja Wii pontosabb mozgásérzékelést lehetővé tevő kütyüjét, a MotionPlus-t, így a játék harcai során az ember tényleg úgy érzi majd, hogy kardot tart a kezében, és valóban azzal harcol. Emellett a kütyü a pontosabb célzást is lehetővé teszi, ami szintén az életszerűbb játékélményt biztosítja majd.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…