Doug Lombardi, a Valve elnöke ma jelentette be, hogy 25 millió dollárt áldoz a cég a Left 4 Dead 2 népszerűsítésére és ebből 10 millió dollár jut majd Európára.
A Left 4 Dead 2 E3-as bejelentése megosztotta a rajongókat, hiszen az első rész megjelenése óta alig több mint egy év telt el, a második rész pedig nem nyújt olyan extrákat, amiket nem lehetett volna mondjuk letölthető tartalmak formájában közzé tenni. Sokan hangot is adtak nem tetszésüknek, jelezvén, hogy biztosan nem fogják megvásárolni a folytatást, így talán nem annyira meglepő, hogy a Doug Lombardi vezette Valve összesen 25 millió dollárt áldoz marketingre. A jelentés szerint ebből 10 millió dollár jut majd Európának, ahol főként az angol piacra koncentrál a Valve.
Az X360-ra és PC-re is megjelenő Left 4 Dead 2 először a Steamen keresztül lesz elérhető, november 17-én, majd a bolti verziót november 20-tól lehet megvásárolni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…