Megjelenése után másfél héttel se tudunk meglenni Modern Warfare 2 hírek nélkül, így újabb érdekes adatok, na és persze pletykák következnek.
A Los Angeles Times adatai szerint a játékkal az első héten közel nyolcmillióan játszottak a LIVE-on keresztül, ami természetesen rekord. Az újság cikke arról is beszámol, hogy a fejlesztés az Infinity Ward becslése szerint úgy 40-50 millió dollárba került, míg reklámkampányra durván 150 milliót költött az Activision. Ez ugyan nem rekord, hiszen a Grand Theft Auto IV büdzséje 100 millió dollár volt – plusz a reklám -, viszont az, hogy ehhez képest a játék 550 millió dollárt termelt ki az első héten, az természetesen rekord.
Természetesen a sorozat kapcsán megindultak a jövőt illető találgatások, így ismét csak az LA Times cikkéből tudunk morzsákkal szolgálni. Az újság szerint ugyanis az Activision a Treyarch és az Infinity Ward mellett egy harmadik stúdiót is ráállított a szériára. Mint ismeretes, a két csapat felváltva, két éves lebontásban készíti a Call of Duty részeket, de a Kotaku szerint az Activision harmadik stúdiója egy Call of Duty MMO-t készítene.
Kevin McKidd, a játék főhősét alakító Soap McTavish szinkronhangja a New York Postnak adott interjúban pendítette meg, hogy az Activision állítólag már tervezi, hogy szélesvászonra is importálja sorozatát. A skót színész szerint ez még nagyon elméleti síkon felmerült ötlet, de egy jó forgatókönyv esetén bármi megtörténhet.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…