A Remedy jövő tavasszal megjelenő akció-thirller játéka, az Alan Wake komoly hangsúlyt fektet a történetmesélésre, a finn csapat pedig szeretné, ha idő előtt nem minden titokra derülne fény.
A Remedy-s Matias Myllrinne a G4TV-nek adott interjújában mesélt a finn csapat esetleges tervéről, miszerint a sajtósok számára kiküldött verziókból kivágnák a történet befejezését, ugyanis nem szeretnék a megjelenés előtt lelőni az erősen történetközpontú Alan Wake csattanóját. Myllrinne a következőt nyilatkozta:
"Azt hiszem eszméletlenül óvatosak leszünk azzal kapcsolatosan, hogy mennyit mutatunk meg a sztoriból – nyilatkozta a Remedy-s Matias Myllrinne. Leülünk beszélni a Microsoftos barátainkkal, engedjük-e, hogy bárki is megtudhassa a megjelenés előtt a játék befejezését. Én szeretném, ha vissza tudnánk tartani, nem lenne jó, ha valaki előre lelőné a közönség számára."
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…