David Cage, a Quantic Dream elnöke az Eurogamer Expo-n a jövőre datált Heavy Rain és a PlayStation 3 kapcsolatáról mesélt.
A Cage-el készült interjú során a Quantic Dream elnöke többek között arra is kitért, hogy a fejlesztések kezdetén miért a PlayStation 3-at választották célplatformnak. Az úriember elmondása szerint két fő okuk volt: az egyik a konzol belsejében rejlő hardver, a másik az architektúra.
Cage szerint ha igazán komoly, fantasztikus "előadást" akar prezentálni valaki, akkor egy jól megírt PS3 engine mindezt lehetővé teszi, mivel maga a konzol teljesítményét tekintve hihetetlen erővel és képességekkel bír. Ha mindezt egy másik konzolon próbálták volna megvalósítani, akkor sokkal bonyolultabb lett volna a fejlesztés. Cage arra is kitért, hogy nem a realisztikus látvány megteremtése volt a fő céljuk, de mivel komolyan szeretnének emociónálisan is hatni a játékosra, így hihető karaktereket szerettek volna készíteni, amire szintén csak a Sony masinája képes.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!