A harcrendszert illetően eddig nem sok információval rendelkeztünk a Final Fantasy XIII kapcsán, az egyik japán magazinnak köszönhetően azonban lelepleződtek az újdonságok.
Bár japánul nem tudunk, az angol nyelvű fordítások arról számoltak be, hogy a játékra eddig jellemző fejlődési rendszer teljesen új megvalósítást kap. A jövőben nem az ellenfelektől elszippantott varázslatok, nem a tapasztalati pontok és egyéb matériák alapján zajlik majd a szintlépés, hanem a frissen bevezetett Crystalium System névre keresztelt rendszer váltja a régi szisztémát.
Az új rendszer lényeg úgy néz ki, hogy minden egyes legyőzött ellenfél után kapunk bizonyos mennyiségű CP-t, amiket felhasználva közvetlenül vásárolhatunk új képességeket, fejlesztéseket, amikből aztán közvetlenül nyílnak majd meg az utak az újabb képességek, fejlesztések felé. Mindezt egy köralakú interfészen keresztül tudjuk kezelni.
Az új fejlődési rendszer scannelt képeit itt tudjátok megtekinteni!
A Portal Fantasy egy látványos pixel-játék, melyben szörnyeket gyűjtve, és rejtvényeket megoldva kalandozhatunk.
Az unyielder egy singleplayer Boss-rush FPS játék, melynek legnagyobb erőssége a mozgási rendszere.
Kegyes nyitánnyal kezdett a nagysikerű sorozat második évada, mely az egyik legvitatottabb videójáték második részét…
A World of Tanks 15. évfordulójának alkalmából egyéb különleges események és játékbeli tartalmak mellett a…
Regisztrálj, és játssz ingyenesen a Steamen a Steel Hunters első szezonjával.
Áprilisban indul csak be igazán a megújult Max. Jön a The Last Of Us második…