A harcrendszert illetően eddig nem sok információval rendelkeztünk a Final Fantasy XIII kapcsán, az egyik japán magazinnak köszönhetően azonban lelepleződtek az újdonságok.
Bár japánul nem tudunk, az angol nyelvű fordítások arról számoltak be, hogy a játékra eddig jellemző fejlődési rendszer teljesen új megvalósítást kap. A jövőben nem az ellenfelektől elszippantott varázslatok, nem a tapasztalati pontok és egyéb matériák alapján zajlik majd a szintlépés, hanem a frissen bevezetett Crystalium System névre keresztelt rendszer váltja a régi szisztémát.
Az új rendszer lényeg úgy néz ki, hogy minden egyes legyőzött ellenfél után kapunk bizonyos mennyiségű CP-t, amiket felhasználva közvetlenül vásárolhatunk új képességeket, fejlesztéseket, amikből aztán közvetlenül nyílnak majd meg az utak az újabb képességek, fejlesztések felé. Mindezt egy köralakú interfészen keresztül tudjuk kezelni.
Az új fejlődési rendszer scannelt képeit itt tudjátok megtekinteni!
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…