Final Fantasy XIII – Nem lesz szintlépés

15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A harcrendszert illetően eddig nem sok információval rendelkeztünk a Final Fantasy XIII kapcsán, az egyik japán magazinnak köszönhetően azonban lelepleződtek az újdonságok.

Bár japánul nem tudunk, az angol nyelvű fordítások arról számoltak be, hogy a játékra eddig jellemző fejlődési rendszer teljesen új megvalósítást kap. A jövőben nem az ellenfelektől elszippantott varázslatok, nem a tapasztalati pontok és egyéb matériák alapján zajlik majd a szintlépés, hanem a frissen bevezetett Crystalium System névre keresztelt rendszer váltja a régi szisztémát.

 

Az új rendszer lényeg úgy néz ki, hogy minden egyes legyőzött ellenfél után kapunk bizonyos mennyiségű CP-t, amiket felhasználva közvetlenül vásárolhatunk új képességeket, fejlesztéseket, amikből aztán közvetlenül nyílnak majd meg az utak az újabb képességek, fejlesztések felé. Mindezt egy köralakú interfészen keresztül tudjuk kezelni.

 

Az új fejlődési rendszer scannelt képeit itt tudjátok megtekinteni!

Legfrissebb bejegyzések

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19

Knights Within – Korai Hozzáférés betekintő

A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…

2024-11-18