A UbiSoft tervei szerint különböző formában, de reklámok jelennének meg a jövő év elején megjelenő Splinter Cell: Convictionben. Lehet, hogy egy Coca-Colás üveggel fogunk hadonászni?
A tervek szerint két különböző formában, statikus és videóhirdetéses kivitelben jelennének majd meg a játék közben különböző reklámok. Előbbi különböző használható tereptárgyakat takar, úgy mint egy Coca-Colás üveget, amit a verekedős, közelharci részek során nyugodt szívvel használhatunk fel. Az üveget eltörve, mondjuk késként használva próbálhatjuk meg likvidálni az ellenfelet.
A videós hirdetéseket talán nem kell bemutatni, viszont a UbiSoft jelezve, hogy mennyire komolyan gondolja az efféle hirdetési módszert, egy térképet küldött szét a lehetséges hirdetőknek, amiben az adott cégek megtekinthetik, a játékosok merre fognak járni, merre nézhet, mi fogja megragadni a figyelmét, vagyis pontosan hol érdemes majd hirdetni.
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…
Megérkeztek az első téli napok, és ezzel kezdetét vette a World of Tanksben a várva…