A Call of Duty sorozat a két évvel ezelőtt megjelent negyedik résszel szakított a hagyományokkal és a modern hadviselés vette alapul az Infinity Ward. Az Activison azonban ezt sokáig nem nézte jó szemmel.
Vince Zampella, az Infinity Ward elnöke egy interjúban mesélt a Modern Warfare kezdeti nehézségeiről, a játékot kiadó Activison ugyanis nem szeretett volna kockázatot válalni, helyette az akkoriban jól kitaposott ösvényt választva, egy multiplatform második világháborús folytatást akartak. Az Infinity Ward azonban nem állt kötélnek, pedig az Activison még konzolos fejlesztői csomagokat is adott a csapatnak, tudva, hogy konzolokra is szívesen fejlesztenének, de ez se győzte meg a stúdiót. Végül megegyezés született, miszerint a Treyarch rendezi a páratlan részeket, az Infinity Ward pedig így elkészíthette a játéktörténelem egyik legsikeresebb címét.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!