Április még odébb van, tehát nem, ez nem tréfa! A Sony Computer Entertainment művészeti direktora, Ken Fieldman ugyanis érdekes ötlettel rukkolt elő a harmadik rész fejlesztésének kezdetén.
A God of War III fejlesztésének kezdeti szakaszában a Sony Computer Entertainment művészeti direktora, Ken Fieldman egy érdekes ötlettel állt elő. Az úriember ugyanis a TPS nézetet egy hirtelen ötlettől vezérelve belső nézetre akarta lecserélni, a játékból pedig egy majdnem klasszikus FPS-t akart faragni. Szerencsére a játék direktora ebbe nem ment bele, megmaradtak a jól bejáratott irányvonalnál, így Fieldman terve, miszerint igazi badass fegyvereket adott volna Kratos kezébe, amivel az isteneket vadászhatta volna, nem valósult meg.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…