Április még odébb van, tehát nem, ez nem tréfa! A Sony Computer Entertainment művészeti direktora, Ken Fieldman ugyanis érdekes ötlettel rukkolt elő a harmadik rész fejlesztésének kezdetén.
A God of War III fejlesztésének kezdeti szakaszában a Sony Computer Entertainment művészeti direktora, Ken Fieldman egy érdekes ötlettel állt elő. Az úriember ugyanis a TPS nézetet egy hirtelen ötlettől vezérelve belső nézetre akarta lecserélni, a játékból pedig egy majdnem klasszikus FPS-t akart faragni. Szerencsére a játék direktora ebbe nem ment bele, megmaradtak a jól bejáratott irányvonalnál, így Fieldman terve, miszerint igazi badass fegyvereket adott volna Kratos kezébe, amivel az isteneket vadászhatta volna, nem valósult meg.
A Tomb Raider sorozat klasszikus epizódjainak felújított változatai immár elérhetők modern platformokon.
A Fera: The Sundered Tribes egy sandbox nyílt világú játék, mely Monster Hunter és Legends…
Nézzük milyen új bejelentéseket kaptunk
A zseniális The Legend of Heroes: Trails through Daybreak közvetlen folytatása röviddel annak lezárása után…