Április még odébb van, tehát nem, ez nem tréfa! A Sony Computer Entertainment művészeti direktora, Ken Fieldman ugyanis érdekes ötlettel rukkolt elő a harmadik rész fejlesztésének kezdetén.
A God of War III fejlesztésének kezdeti szakaszában a Sony Computer Entertainment művészeti direktora, Ken Fieldman egy érdekes ötlettel állt elő. Az úriember ugyanis a TPS nézetet egy hirtelen ötlettől vezérelve belső nézetre akarta lecserélni, a játékból pedig egy majdnem klasszikus FPS-t akart faragni. Szerencsére a játék direktora ebbe nem ment bele, megmaradtak a jól bejáratott irányvonalnál, így Fieldman terve, miszerint igazi badass fegyvereket adott volna Kratos kezébe, amivel az isteneket vadászhatta volna, nem valósult meg.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…