Az éppen zajló Eurogamer Expo 2009-en nyilatkozott a Splash Damage elnöke, Paul Wedgwood, aki arról mesélt, miért nem éri meg AAA-s, PC exkluzív címeket fejleszteni.
A Splash Damage elnöke, Paul Wedgwood úgy nyilatkozott, hogy a jelenlegi helyzetben egyszerűen nem éri meg csak PC-re fejleszteni, ugyanis a kiadók akkor sem nyújtanak megfelelő támogatást, ha bombabiztos "tripla-A" játékról van szó. Éppen ezért gyakoribb, hogy a stúdiók multiplatform címeket készítenek, a PC-s exkluzivitásról sajnos a többségnek le kell mondania.
Wedgwood a következőket mondta:
"Úgy két-három éve rájöttünk, hogy nem nagyon fogunk életben maradni, ha csak PC játékokat készítünk, miután ez nem összeegyeztethető a célunkkal, miszerint AAA címeket szeretnénk fejleszteni. Egyszerűen nem tudod akkora költségvetésre rávenni a kiadót, hogy szimfónikus zenét vehess fel Londonban, vagy hogy felbéreld a legjobb szinkronszínészeket, ha csak PC-n akarod megjelentetni a játékot, mivel itt az eladások nem teszik ezt lehetővé.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!