Nagyon úgy tűnik, hogy egy esetlegesen megjelenő sebtapasszal sem lehet kompatibilissé tenni a régebben megjelent X360 játékokat a jövőre megjelenő Project Natallal.
Az E3-on mutatta be hang-és mozgásérzékelős kontrollerét, a Project Natalt a Microsoft, amit az idei Tokyo Game Show-n is erősen demonstrál a cég, hiszen a konkurencia is hasonló kontrollerrel jelentkezett. A 2010 végén megjelenő kütyüről azonban a minap kiderült, nem biztos, hogy támogatni fogja a korábban megjelent alkotásokat. Kudo Tsunoda, a Microsoft munkatársa ugyanis a Katamari Damacy Natalos prezentációjakor elárulta, nem lenne elegendő, hacsak egy sebtapasz érkezne a készülékhez, ugyanis annak kódja túlságosan bonyolult ahhoz, hogy csak egy patch-csel orvosolni lehessen a hiányosságot. Vagyis a kiadóknak kell átdolgozniuk korábbi játékaikat.
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…
Szabadság és felfedezés, kezünkben a sors és a túlélés.
Te mit tennél meg a munkahelyed megtartásáért?
A Phantom Brave: The Lost Hero a 2004-es Phantom Brave folytatása, és bár a sorozat…