Nagyon úgy tűnik, hogy egy esetlegesen megjelenő sebtapasszal sem lehet kompatibilissé tenni a régebben megjelent X360 játékokat a jövőre megjelenő Project Natallal.
Az E3-on mutatta be hang-és mozgásérzékelős kontrollerét, a Project Natalt a Microsoft, amit az idei Tokyo Game Show-n is erősen demonstrál a cég, hiszen a konkurencia is hasonló kontrollerrel jelentkezett. A 2010 végén megjelenő kütyüről azonban a minap kiderült, nem biztos, hogy támogatni fogja a korábban megjelent alkotásokat. Kudo Tsunoda, a Microsoft munkatársa ugyanis a Katamari Damacy Natalos prezentációjakor elárulta, nem lenne elegendő, hacsak egy sebtapasz érkezne a készülékhez, ugyanis annak kódja túlságosan bonyolult ahhoz, hogy csak egy patch-csel orvosolni lehessen a hiányosságot. Vagyis a kiadóknak kell átdolgozniuk korábbi játékaikat.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…