Tomasz Gop, a The Witcher 2 producere egy interjúban a múlt héten hivatalosan is bejelentett játék folytatásának újdonságairól mesélt. Többek között a célplatformokról és az új technológiákról.
Múlt héten egy kiszivárogtatott gameplay videó után hivatalosan is bejelentette a lengyel CD Projekt, hogy készül a nagysikerű The Witcher folytatása, azonban konkrétumokat csak most leplezett le a stúdió a produkcióról.
Tomasz Gop, a The Witcher 2 producere egy interjúban elárulta, hogy több mint ötven ember dolgozik nap mint nap a játékon, és szerencsére a csapat tagjai között többségben felellelhetők az előző rész készítői is, így kellő rutin és tapasztalat áll már a gárda mögött. Gop azt is elárulta, hogy kukába hajították a korábbi Aurora Engine-t, így már nem egy továbbjavított, polírozott verzió fut majd a The Witcher 2 alatt, hanem egy házon belüli fejlesztés. Ezt amúgy a múltkor kiszivárgott videóban Ti magatok is láthattátok.
A játék egyelőre nem rendelkezik kiadóval, tehát ténylegesen hivatalos bejelentésre még várnunk kell, így továbbra is kérdéses, mikor fog megjelenni a játék, illetve milyen platformokon. A PC-s verzió biztosra vehető, de a CD Projekt szeretne konzolos verziókat is.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!