Tomasz Gop, a The Witcher 2 producere egy interjúban a múlt héten hivatalosan is bejelentett játék folytatásának újdonságairól mesélt. Többek között a célplatformokról és az új technológiákról.
Múlt héten egy kiszivárogtatott gameplay videó után hivatalosan is bejelentette a lengyel CD Projekt, hogy készül a nagysikerű The Witcher folytatása, azonban konkrétumokat csak most leplezett le a stúdió a produkcióról.
Tomasz Gop, a The Witcher 2 producere egy interjúban elárulta, hogy több mint ötven ember dolgozik nap mint nap a játékon, és szerencsére a csapat tagjai között többségben felellelhetők az előző rész készítői is, így kellő rutin és tapasztalat áll már a gárda mögött. Gop azt is elárulta, hogy kukába hajították a korábbi Aurora Engine-t, így már nem egy továbbjavított, polírozott verzió fut majd a The Witcher 2 alatt, hanem egy házon belüli fejlesztés. Ezt amúgy a múltkor kiszivárgott videóban Ti magatok is láthattátok.
A játék egyelőre nem rendelkezik kiadóval, tehát ténylegesen hivatalos bejelentésre még várnunk kell, így továbbra is kérdéses, mikor fog megjelenni a játék, illetve milyen platformokon. A PC-s verzió biztosra vehető, de a CD Projekt szeretne konzolos verziókat is.
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…