Javában zajlik Austinban az idei GDC, ahol a Blizzard részéről J. Allen Brack és Frank Pearce tartott előadást, mely során bemutatták soha be nem jelentett RPG-jüket, a Nomádot.
A Blizzard képviseletében J. Allen Brack és Frank Pearce tartott a minap előadást az austini Game Developer’s Conference-n, ahol többek között egy több mint tíz évig fejlesztett, majd kukába hajított RPG-ről, a Nomad-ról is szó esett. A játék állítólag egy csapatorientált, sci-fi környezetben játszódó szerepjáték lett volna, de a vezetőség tetszését nem nyerte el, végül inkább a World of Warcrafton kezdtek el dolgozni, amiről ugye mára már tudjuk, hogy milyen sikereket könyvelt el. Íme pár látványterv a játékból!
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…