Javában zajlik Austinban az idei GDC, ahol a Blizzard részéről J. Allen Brack és Frank Pearce tartott előadást, mely során bemutatták soha be nem jelentett RPG-jüket, a Nomádot.
A Blizzard képviseletében J. Allen Brack és Frank Pearce tartott a minap előadást az austini Game Developer’s Conference-n, ahol többek között egy több mint tíz évig fejlesztett, majd kukába hajított RPG-ről, a Nomad-ról is szó esett. A játék állítólag egy csapatorientált, sci-fi környezetben játszódó szerepjáték lett volna, de a vezetőség tetszését nem nyerte el, végül inkább a World of Warcrafton kezdtek el dolgozni, amiről ugye mára már tudjuk, hogy milyen sikereket könyvelt el. Íme pár látványterv a játékból!
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…