A Game Informer aktuális számának címlapján és egy több oldalas előzetes formájában foglalkozik az idei E3-on bejelentett játékkal.
Az idei E3-on leplezte le a Microsoft a Crackdown második részét, melyről idáig nem sok érdemi információval rendelkeztünk. Szerencsére ennek vége, ugyanis a Game Informer magazin aktuális számában nemcsak a címlapon foglalkozik a játékkal. Egy több oldalas előzetesben végre lerántja az újság a leplet az első, várva várt részletekről, amit most mi is megosztunk Veletek.
A játék helyszínéül ugyanaz a város szolgál majd, melyet az első részben már egyszer megtisztítottunk a bűnözéstől, azonban a közben eltelt évek alatt a metropolisz már korántsem olyan képet fest, ahogy azt magunk mögött hagytuk. A második részben egy ismeretlen zombivírus ütötte fel a fejét, amit a játékból ismert Ügynökségnek nem sikerült elhárítania, ezért a civil lakosság fellázad ellenük és szervezetekbe verődve próbálják érvényre jutattni követeléseiket. Az egyik ilyen banda a The Cell, amely az Ügynökség helyét szeretné átvenni a városban, így egyik fő feladatunk a csoport felszámolása lesz.
Főbb változás, hogy az ellátó pontokat száműzték a második részből, így a jövőben az ügynökök bárhol és bármikor kérhetnek utánpótlást, mely sokkal változatosabb kínálatból áll majd, így rengeteg új fegyver és eszköz áll majd rendelkezésünkre. A játékot készítő Ruffian a bossfightok tekintetében is a változatosságra törekszik, ahogy a küldetések repetitív jellegét is száműzi a folytatásból. A többjátékos módusz Négy fős kooperatív játékmód mellé 16 fős multiplayer csatározást ígér, mely során különleges fegyvereket, felszereléseket, bónuszokat szedhetünk fel.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…