Érdekes, de annál kreatívabb reklámfogással hirdeti 2010-re csúszott Bioshock 2 játékát a 2K Games. A világ különböző tengerpartjain palackokba zárt üzenetek fogadták a korán kelőket.
A 2K Games szerencsére nem követi a sallangokat, és mindig egyedi, eredeti reklámokkal lepi meg játékai rajongóit. A BioShock 2 esetében ez különösen érvényes, hiszen a játék hivatalos bejelentése óta számos érdekes promó anyagot kaptunk már kézbe.
A csapat ezúttal a világ legnagyobb tengerpartjain – Sydney (Ausztrália), Lübeck (Németország), Hága (Hollandia) vagy Niza (Franciaország) – helyeztek el különböző, a Rapture borüzeméból, Worley-ből származó palackokat, melyek mindegyikén egy nagy "Arcadia" felirat díszeleg, amely, mint tudjuk, az egyik városrész neve. Az üvegek mindegyike pedig egy, a játékot népszerűsítő plakátot rejt.
Az ötletes reklámhadjáratról, a palackokról és azok tartalmáról itt tekinthetitek meg a felvételeket!
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!