Brink – Már tervező asztalon a folyatatások
Még meg sem jelent az igencsak impozáns látványvilággal és különös, futurisztikus külcsínnel felvértezett Brink, a játékos készítő Splash Damage máris tervezi a második és harmadik részt.
Richard Ham kreatív igazgató az EGTV-nek nyilatkozott a GAMESCom-on, ahol zárt ajtós prezentáció keretén belül mutatták be a Splash Damage jövő év elején debütáló játékát, mely meglepő módon az id Tech 4 motort használja, a látványon mindez mégse látszik – képek ITT. Ham a beszélgetés során elárulta, komoly terveik vannak a játékkal, amit valószínűleg három részesre fognak kibővíteni, így az eredmények beérkezése után már jöhet is a második, harmadik epizód.
A Brink története 2035-ben játszódik. Az üvegházhatás okozta károk következtében egy komoly katasztrófa részese lett az emberiség. A drasztikusan megnőtt hőmérsékletnek köszönhetően megolvadtak a gleccserek és az északi és déli sarkot takaró jégsapkák, így hihetetlen tempóban ugrott meg a Földet borító óceánok, tengerek szintje. A Föld lakosságának jelentős része életét vesztette a katasztrófában, a túlélők pedig egy lebegő városban, Arkban leltek menedékre. Ha érdekelnek a további részletek, olvasd el exkluzív előzetesünket, hiszen kis hazánkban mi véstünk először a játékról!
Az örömteli hír mellé három új állókép is érkezett!