David Cage, a Heavy Rain munkálatainak irányítja, a Quantic Dream főnöke, a játék forgatókönyvírója az európai PS Blognak elárulta, több mint kétezer oldalból áll a Heavy Rain szkriptje.
David Cae nyelve végre megeredt, legalábbis Kölnben, a GAMESCom alkalmával rengeteget mesélt a jövőre datált, pontosabban halasztott PS3 exkluzív Heavy Rainről. Ezúttal az európai PlayStation Blognak adott interjúban árult el részleteket a krimi-thriller-nyomozós játékból, melyről többek között kiderült, több mint kétezer oldalas forgatókönyve van, ami hihetetlen, hiszen ha összehasonlítjuk más alkotások, vagy esetleg filmek szkriptjével, amik átlagosan 120 oldalasak, akkor a 2000 hatalmas nagy számnak mondható. Az interjúban mesélt a sztori írásának nehézségeiről, a castingról, és sok egyébről, de ezekről az alant látható videóban tudtok pontosabb képet kapni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…