Matt Hooper, a Rage vezető dizájnere a 1UP-nak adott interjúban elárulta, a Rage-ben nem lesznek szkriptelt jelenetek, így a Doom 3-ban látottakat el lehet felejteni.
Több és komoly kritika is támadta anno a Doom 3-at, hogy a játékban szinte minden előre megvolt írva, vagyis rengeteg szkriptelt jelenetbe botlott az ember, ami egy-egy újrajátszásnál, vagy elhalálozás utáni betöltést követően teljesen hazavágta a játékélményt, hiszen már felkészülve várhattuk az ellenfeleket, akik mindig ugyanott rontottak ránk.
Matt Hooper, a Rage vezető dizájnere a 1UP-nak adott interjúban azonban igyekezett leszögezni, hogy az id Tech 5 hajtotta játékban erre már nem kerül sor, az ellenfelek, köztük például az RC Bomb bázis megkörnyékezése során a Shrouded klán tagjai, azt fogják tenni, amit tenniük kell. Ha védekezni kényszerülnek, akkor védekezni fognak, ha viszont lehetőségük lesz ellentámadást indítani, akkor készek lesznek lerohamozni minket. Ráadásul a kiirtott klántagok helyét újabb és újabb csoportok veszik át, így ha utunk ismét visszavezetni egy már megtisztított helyszínre, akkor ismét komoly kerezsttűzbe kerülnénk.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…