Joseph Staten, a játék kreatív direktora nyilatkozott a Seattle Times-nak éppen készülő Halo termékeikről, így több érdekes adalék is napvilágot látott az ODST és a Reach kapcsán.
Staten elmondása szerint rengeteg ponton változtattak az eddig jól bevált recepten, így ha minden igaz, akkor kukába hajították a Halo játékokra jellemző linearítást és a hamarosan megjelenő Halo 3: ODST-ben szabad felfedezés örömei tárulnak elénk. Ennek megfelelően a történet is kicsit elmozdult a misztikusabb, érdekfeszítőbb irányba, amely során több rejtvény is megoldásra vár. Mindezektől függetlenül a Bungie nem nagyon akar eltérni a Halo részek által képviselt hangulattól, stílustól, így csak apró dolgokban történnek változások, ezzel is minimalizálva a kockázatot.
Az E3-on bejelentett Halo:Reach-ről még mindig csak töredék információink vannak, és ezúttal sem árasztottak el minket érdekességekkel a Bungie munkatársai. Staten mindössze annyit árult el, hogy a játék támogatni fogja a szintén E3-on leleplezett Project Natalt, azaz a Microsoft mozgás -és hangérzékelős kameráját.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!