HALO Reach és ODST részletek
Joseph Staten, a játék kreatív direktora nyilatkozott a Seattle Times-nak éppen készülő Halo termékeikről, így több érdekes adalék is napvilágot látott az ODST és a Reach kapcsán.
Staten elmondása szerint rengeteg ponton változtattak az eddig jól bevált recepten, így ha minden igaz, akkor kukába hajították a Halo játékokra jellemző linearítást és a hamarosan megjelenő Halo 3: ODST-ben szabad felfedezés örömei tárulnak elénk. Ennek megfelelően a történet is kicsit elmozdult a misztikusabb, érdekfeszítőbb irányba, amely során több rejtvény is megoldásra vár. Mindezektől függetlenül a Bungie nem nagyon akar eltérni a Halo részek által képviselt hangulattól, stílustól, így csak apró dolgokban történnek változások, ezzel is minimalizálva a kockázatot.
Az E3-on bejelentett Halo:Reach-ről még mindig csak töredék információink vannak, és ezúttal sem árasztottak el minket érdekességekkel a Bungie munkatársai. Staten mindössze annyit árult el, hogy a játék támogatni fogja a szintén E3-on leleplezett Project Natalt, azaz a Microsoft mozgás -és hangérzékelős kameráját.