A BioWare végre elmagyarázta, hogyan is fog működni a sokszor elhangzott első részben elmentett kalandjaink második részbe való implementálása. Mindez nem is lesz olyan egyszerű.
Casey Hudson, a PC Worldnek mutatta be, hogyan is fogja a Mass Effect 2 felismerni az első rész mentéseit, ami igencsak összetett lesz. A fejlesztőcsapat állítása szerint több száz különféle dolgot fog figyelni a folytatás az első részben tett cselekedeteinket illetően, vagyis a rendszer nemcsak a befejezést, de az első epizód cselekménye során tett összes tettünket, megítélésünket, választásainkat is felügyeli, így ezek mindegyike befolyásolni fogja majd a történetet.
Egy példa a szemléltetésre: Hudson azt a jelenetet hozta fel példának, amikor az első epizod főhőse, Shepard kapitány találkozik a Citadelen, Conrad Vernerrel, egy NPC-vel a sok közül. A történet szempontjából ekkor teljesen lényegtelen volt, hogy kedvesek, vagy elutasítóak voltunk vele, azonban a folytatásban, két év elteltével ismét visszatér Verner, ismét összefutunk vele, és ezúttal alaphelyzetben úgy fog hozzánk viszonyulni, ahogy azt mi tettük vele az első részben. Legalábbis ennek megfelelően figyelembe veszi majd ezt is a rendszer.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…