Legalábbis a UbiSoft és a játék kreatív igazgatója, Jason Vandenberghe ezen a véleménye van. Szerinte egyszerűen nem működne megfelelően a Red Steel folytatása egy X360-on vagy PlayStation 3-on.
Furcsa kijelentését azzal magyarázta Vandenberghe, hogy a Red Steel 2, azért lesz mindenképpen Nintendo Wii exkluzív és Wii MotionPlus exkluzív cím, mert a játékban alkalmazott játékmechanika, illetve a belső nézetes kardpárbajok egyszerűen nem tudnának megfelelően működni Wii Remote nélkül, így pedig pont azt a varázsát veszti el a játék, ami érdekessé, élvezetessé teszi.
Vandenberghe reményei szerint amúgy az első résszel szemben a folytatás sokkal sikeresebb résznek fog bizonyulni, és remélhetőleg mindazok, akik már rendelkeznek Wii konzollal, szájhagyomány útján terjesztik majd a játék jó hírét, így azok is kiakarják majd próbálni, akiknek esetleg nincs otthon Nintendo Wii-je. A UbiSoft reményei szerint amúgy sikerül egy Assassin’s Creedhez és Raymanhez hasonló volumenű franchise-t kiépíteni a produkcióból.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…