Jonathan Blow egy évvel a fantasztikus Braid premierje után hivatalosan is megerősítette, valóban egy új játékon dolgozik, melyben ismét a fejtörőkön lesz majd a hangsúly.
Mindez úgy derült ki, hogy a nagy sikert aratott Braid blogjára feltöltött két álláshirdetés a játék készítője. A leírásból mindössze annyi derült ki, hogy Jonathan Blow ismételten egy olyan produkció fejlesztésén dolgozik, melyben a puzzle elemeken lesz a hangsúly, viszont a játék ezúttal három dimenziós megvalósítást kapna, valamint "filozófikus és csendes", felfedezésre koncentráló játék fejlesztéséhez keres szerzőtársakat.
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…