A kiadó vezére, Mike Griffiths szerint egyelőre mérlegelik, érdemes-e belépni a sportjátékok piacára, hiszen olyan konkurenciával kell farkasszemet nézniük, mint az EA Sports vagy a 2K Games.
A kiadó vezére, Mike Griffiths egy interjúban mesélt az óriás jövőbeni terveiről, ahol szóba került, hogy a jövőben akár a sportjátékok piacára is beléphet az Activison, ami ugyebár egyelőre igencsak ismeretlen terep a világ egyik legnagyobb forgalmazója számára. Griffiths elmondása szerint mérlegelik a helyzeteküket, felmérik, mekkora az esélye annak, hogy nyereségesen jöjjenek ki a buliból, esetleg tudnak-e olyan új irányt adni a kategóriának, ami előrébb lendíthetné a sportjátékok piacát.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!