A kiadó vezére, Mike Griffiths szerint egyelőre mérlegelik, érdemes-e belépni a sportjátékok piacára, hiszen olyan konkurenciával kell farkasszemet nézniük, mint az EA Sports vagy a 2K Games.
A kiadó vezére, Mike Griffiths egy interjúban mesélt az óriás jövőbeni terveiről, ahol szóba került, hogy a jövőben akár a sportjátékok piacára is beléphet az Activison, ami ugyebár egyelőre igencsak ismeretlen terep a világ egyik legnagyobb forgalmazója számára. Griffiths elmondása szerint mérlegelik a helyzeteküket, felmérik, mekkora az esélye annak, hogy nyereségesen jöjjenek ki a buliból, esetleg tudnak-e olyan új irányt adni a kategóriának, ami előrébb lendíthetné a sportjátékok piacát.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…