A UbiSoft Montreal kreatív direktora, Maxime Béland egy interjú során kijelentette, nagy álma teljesül majd a Splinter Cell: Conviction kapcsán, ugyanis abban nem lesznek átvezetők.
Az idén októberben Xbox 360-ra és PC-re is érkező Splinter Cell: Conviction minden bizonnyal átvezetők és töltő képernyők nélkül érkezik majd meg. A UbiSoft Montreal kreatív direktora, Maxime Béland szeretné, ha régi nagy álma teljesülne, és tökéletesen meg tudná oldani a csapat, hogy nem lesznek CGI átvezetők a játékban, így a játékosban azt az érzést keltenék a fejlesztők, hogy egy teljesen HD filmet néznének.
Ennek első előszelét már az E3-on bemutatott videóban is láthattuk, ahol a mosdós jelenet is a környezetbe beépülve jelent meg. Ugyanez igaz az aktuális küldetésekre, valamint egy-egy visszaemlékezésre is, melyek szintén környezetünkbe rejtve jelennek majd meg.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…