Brian Martel, a Borderlands művészeti vezetője elárulta, hogy a Gearbox pontosan miért is döntött úgy több évnyi fejlesztés után, változtatni fog a külcsínen. Ezen kívül azt is megtudhatjátok, mi minden inspirálta a gárdát.
Tegnap debütált a két évvel ezelőtt bejelentett Borderlands E3-ra szánt kedvcsinálója, mely az egy hónappal ezelőtt megerősített új grafikus technológiával, a cel-shadeddel készült, így az állóképek után végre mozgás közben is megcsodálható, hogy mennyire pofás az új külcsín.
Brian Martel, a Borderlands művészeti vezetője az IGN-nek adott interjúban többek között a grafikáról is mesél, így megtudhattuk, hogy a nagy váltás mögött olyan dolgok inspirálták a csapatot, mint a popkultúra jeles képviselői, például a Gorillaz együttese, a Pixar – igen, az animációs filmeket készítő csapat – munkássága, vagy a Valve Team Fortress 2-je. Martel szerint ezek voltak rá a legnagyobb hatással mostanában. A művészeti vezető azt is elárulta, hogy az elmúlt időszakban az új Prince of Persia és a Mirror’s Edge is megerősítette azon döntésében, hogy a lassan két éve fejlesztett Borderlands küllemét érdemes új alapokra helyezni és egyedivé formálni. Martel hisz benne, hogy az új, radikális változtatás új, illetve további rajongókat toboroz majd a játéknak.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!