Brian Martel, a Borderlands művészeti vezetője elárulta, hogy a Gearbox pontosan miért is döntött úgy több évnyi fejlesztés után, változtatni fog a külcsínen. Ezen kívül azt is megtudhatjátok, mi minden inspirálta a gárdát.
Tegnap debütált a két évvel ezelőtt bejelentett Borderlands E3-ra szánt kedvcsinálója, mely az egy hónappal ezelőtt megerősített új grafikus technológiával, a cel-shadeddel készült, így az állóképek után végre mozgás közben is megcsodálható, hogy mennyire pofás az új külcsín.
Brian Martel, a Borderlands művészeti vezetője az IGN-nek adott interjúban többek között a grafikáról is mesél, így megtudhattuk, hogy a nagy váltás mögött olyan dolgok inspirálták a csapatot, mint a popkultúra jeles képviselői, például a Gorillaz együttese, a Pixar – igen, az animációs filmeket készítő csapat – munkássága, vagy a Valve Team Fortress 2-je. Martel szerint ezek voltak rá a legnagyobb hatással mostanában. A művészeti vezető azt is elárulta, hogy az elmúlt időszakban az új Prince of Persia és a Mirror’s Edge is megerősítette azon döntésében, hogy a lassan két éve fejlesztett Borderlands küllemét érdemes új alapokra helyezni és egyedivé formálni. Martel hisz benne, hogy az új, radikális változtatás új, illetve további rajongókat toboroz majd a játéknak.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…