Brian Martel, a Borderlands művészeti vezetője elárulta, hogy a Gearbox pontosan miért is döntött úgy több évnyi fejlesztés után, változtatni fog a külcsínen. Ezen kívül azt is megtudhatjátok, mi minden inspirálta a gárdát.
Tegnap debütált a két évvel ezelőtt bejelentett Borderlands E3-ra szánt kedvcsinálója, mely az egy hónappal ezelőtt megerősített új grafikus technológiával, a cel-shadeddel készült, így az állóképek után végre mozgás közben is megcsodálható, hogy mennyire pofás az új külcsín.
Brian Martel, a Borderlands művészeti vezetője az IGN-nek adott interjúban többek között a grafikáról is mesél, így megtudhattuk, hogy a nagy váltás mögött olyan dolgok inspirálták a csapatot, mint a popkultúra jeles képviselői, például a Gorillaz együttese, a Pixar – igen, az animációs filmeket készítő csapat – munkássága, vagy a Valve Team Fortress 2-je. Martel szerint ezek voltak rá a legnagyobb hatással mostanában. A művészeti vezető azt is elárulta, hogy az elmúlt időszakban az új Prince of Persia és a Mirror’s Edge is megerősítette azon döntésében, hogy a lassan két éve fejlesztett Borderlands küllemét érdemes új alapokra helyezni és egyedivé formálni. Martel hisz benne, hogy az új, radikális változtatás új, illetve további rajongókat toboroz majd a játéknak.
2021-ben nagyot szólt a Senki című akciófilm, amelynek idén nyáron érkezik a mozikba a folytatása,…
Az Abyssus egy vízalatti roguelite FPS kaland lesz, melyben nemsokára a tenger mélyére merülhetünk kincsek…
DC Studios és a Warner Bros. Television által készített a Peacemaker – Békeharcos augusztus 21-én…
Lesz Kék Pelikan, Csongor és Tünde, Hófehér és rengeteg más animációs alkotás. A Kecskeméti Animációs…
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...